

We snappen heel goed dat u graag snel duidelijkheid wilt over uw behandeling. Wanneer u klachten heeft, wilt u natuurlijk zo snel mogelijk geholpen worden om verder te kunnen.
Wij willen u graag de zorg bieden die u nodig heeft en we doen ons best om uw afspraak zo snel mogelijk in te plannen. We zijn specialist in beweging en helpen veel mensen die, net als u, zo snel mogelijk hun bewegingsvrijheid terug willen. Dit betekent helaas ook dat we niet iedereen direct kunnen helpen en de wachttijden soms langer zijn dan we zouden willen.
Wat kunt u verwachten?
Nadat we uw verwijzing hebben ontvangen, verwerken we deze zo snel mogelijk. Dit kan even duren. In uw verwijzing staat hoe lang dit ongeveer duurt.
U krijgt bericht zodra uw afspraak is gepland
Zodra alles is verwerkt, ontvangt u van ons een bericht via brief of e-mail over de geplande afspraak. We vragen u vriendelijk dit bericht af te wachten.
Inloggen in mijnmaartenskliniek
Als wij uw verwijzing hebben verwerkt en u hierover bericht heeft ontvangen, kunt u inloggen in ons online patientenportaal mijnmaartenskliniek om uw toestemmingen te geven en uw e-mailadres en telefoonnummer te controleren.
Bent u al eerder patiënt bij ons geweest? Dan heeft u direct toegang tot het patientenportaal mijnmaartenskliniek. Als het langer is dan een jaar geleden dat u bij ons een behandeling heeft gehad, vragen we u opnieuw uw e-mailadres en telefoonnummer te controleren in mijnmaartenskliniek.
Meer informatie over wachttijden
Op onze wachttijdenpagina kunt u meer informatie vinden over de huidige wachttijden en wat u kunt verwachten.
We begrijpen dat wachten niet altijd gemakkelijk is, maar we stellen uw geduld en vertrouwen zeer op prijs. Wij werken hard om iedereen zo snel en goed mogelijk te helpen.