Menu

Veelgestelde vragen over mijnmaartenskliniek.nl

Neem bij spoed altijd telefonisch contact op via 024 365 99 11.

Het digitale patiëntportaal van de Sint Maartenskliniek heet mijnmaartenskliniek. Via mijnmaartenskliniek hebben (ex-) patiënten van de Sint Maartenskliniek op een snelle en veilige manier toegang tot hun persoonlijke en medische gegevens.

In mijnmaartenskliniek kunnen patiënten bijvoorbeeld persoonsgegevens controleren  en wijzigen, afspraken bekijken en het medisch dossier inzien, waaronder diagnose(s), medicijnen en uitslagen van onderzoeken.

Voor alle patiënten van de Sint Maartenskliniek. Voor minderjarige patiënten kunnen ouders in de loop van maart 2020 een machtiging aanvragen.

Via mijnmaartenskliniek.nl kunnen patiënten snel en gemakkelijk informatie in hun medisch dossier inzien en vragen stellen. In de loop van het jaar kunnen patiënten ook zelf afspraken verzetten in mijnmaartenskliniek.nl.

Dan bent u in het voorportaal van mijnmaartenskliniek.nl. Om volledige inzage in uw medische gegevens te krijgen, moet u eerst naar de receptie van de Sint Maartenskliniek. Dit kan in onze vestigingen Nijmegen, Woerden, Boxmeer en Geldrop? U moet uw paspoort/ID-bewijs tonen en uw mobiele nummer en e-mailadres invullen. Hierna krijgt u een code om in te kunnen loggen in mijnmaartenskliniek.nl en ziet u uw volledige dossier.

Dit klopt; alleen de vragen die via mijnmaartenskliniek.nl zijn gesteld, zijn zichtbaar. Telefonische vragen of vragen die per mail zijn verstuurd, zijn nog niet zichtbaar in mijnmaartenskliniek.nl.

De uitslagen worden besproken tijdens de volgende afspraak met de arts of verpleegkundige. Mocht u nu al vragen willen stellen over een uitslag, dan is het eventueel mogelijk om een medische vraag via mijn maartenskliniek.nl te stellen.

De gegevens kunnen wegens een technisch probleem tijdelijk niet worden opgehaald. We proberen dit met spoed op te lossen.

Nee, de patiënt bepaalt zelf of ze mijnmaartenskliniek.nl willen. Het is niet verplicht. Wel handig.

U heeft een computer, laptop of mobiele telefoon nodig in combinatie met een werkende internetverbinding (en natuurlijk uw inloggegevens).

In het portaal staan medische gegevens, daarom is extra controle bij het inloggen wettelijk verplicht. Het zijn maatregelen om uw gegevens goed te beschermen.

U ontvangt een melding via de mail dat er een bericht voor u klaar staat of wanneer er wijzigingen zijn. Om het bericht te zien, moet u inloggen in het portaal.

Het portaal werkt nu het beste op een computer of tablet. Mocht u de website via een mobiel openen, dan worden sommige schermen niet goed getoond. Een app versie van het portaal komt beschikbaar in 2020.

Alle recente browsers worden door mijnmaartenskliniek.nl ondersteund, oudere versies van Internet Explorer kunnen voor problemen bij het laden van het portaal zorgen.