Door het coronavirus zijn de wachttijden momenteel niet bijgewerkt. Deze gegevens onze website zijn dan ook verouderd. Bij het plannen van uw afspraak wordt u hierover geïnformeerd. Kijk voor meer informatie op onze corona-informatiepagina

Hieronder vindt u de wachttijden van onze reumatologische behandelingen.

Dit is de gemiddelde wachttijd in kalenderdagen. De wachttijden worden maandelijks bijgewerkt. De wachttijden zijn bij benadering, in werkelijkheid kunnen wachttijden afwijken door bijvoorbeeld:

• De dagelijkse ontwikkelingen rondom het coronavirus
  • Een behandeling die gebonden is aan een specifieke arts
  • Onvoorziene omstandigheden, zoals spoedopnames, ziekte of technische problemen
  • Comorbiditeit bij patiënt (twee of meer ziektebeelden, bijvoorbeeld artrose in combinatie met diabetes)
  • Second opinion

Toegangstijd tot eerste polibezoek

Geactualiseerd op 30 maart 2020

- Standaard Spoed*
Nijmegen 36 dagen 5 dagen
Boxmeer 28 dagen 3 dagen
Woerden 20 dagen 5 dagen
Panningen 39 dagen n.v.t.
Geldrop 56 dagen n.v.t.

* Spoed, alleen op indicatie van de huisarts

Toegangstijd osteoporose - botziekten

Nijmegen
Osteoporose - botziekten 90 dagen

Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact met ons opnemen, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u hierin ondersteunen, zodat u mogelijk sneller geholpen kunt worden. De maximaal aanvaardbare wachttijd die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk is overeengekomen (de Treeknorm) bedraagt voor de toegang tot de polikliniek en diagnostiek 4 weken. Voor behandeling is de maximaal aanvaardbare wachttijd 7 weken.