Alle medewerkers en artsen van de Sint Maartenskliniek doen hun uiterste best om u zo goed mogelijk te behandelen, te verzorgen en te begeleiden. We vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Daarom bieden wij u verschillende mogelijkheden om opmerkingen en klachten met ons te delen.

Ondanks het feit dat in onze kliniek de kwaliteit van onze zorg voorop staat, kan het gebeuren dat u over sommige onderdelen van uw behandeling of verblijf niet tevreden bent. In dat geval kunt u een klacht indienen. Of misschien bent u juist uitsluitend positief. In beide gevallen horen we graag van u. Op deze pagina staat informatie over bij wie u terecht kunt met uw klacht of opmerking.

Klachtenregeling

De Sint Maartenskliniek heeft een klachtenregeling waarin is vastgelegd hoe we omgaan met klachten. De procedures rond het indienen van een klacht leggen wij hieronder kort voor u uit. Bekijk hier onze klachtenregeling voor uitgebreide informatie.

Tips en opmerkingen

Als u een tip of een compliment heeft kunt u dat aan de patiëntencontactpersoon doorgeven. U kunt hiervoor ook gebruik maken van onze TIP-kaarten. Deze vindt u in de wachtkamers, verpleegafdelingen en in de hal.

Waarderingen achterlaten op Zorgkaart Nederland

 We vinden het erg belangrijk om te weten wat uw ervaringen zijn als patiënt van de Sint Maartenskliniek. Wat vond u bijvoorbeeld van de behandeling, de medewerkers en hoe de afspraken verliepen? Wij gebruiken de ervaringen van patiënten om onze zorg te verbeteren. Bovendien willen wij patiënten zo volledig mogelijk informeren, zodat zij weten wat ze kunnen verwachten.
Wij waarderen het als u uw ervaring deelt met andere patiënten. Dat kan door enkele vragen te beantwoorden via de website van Zorgkaart Nederland. Zorgkaart Nederland is een initiatief van de Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF). Op de Zorgkaart kunnen patiënten ziekenhuizen en zorgverleners beoordelen. Op de pagina van de Sint Maartenskliniek op de Zorgkaart klikt u op de locatie of de specialist die u wilt waarderen. Hier vult u de vragen in, waarna u de waardering verstuurt. Binnen twee werkdagen wordt uw waardering geplaatst op www.zorgkaartnederland.nl.